_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

همــــواره بعضــــی چــیـــزها پنـــــهـــــان نمی مــــانـــد...

هوالمحبوب:

اخبــــــــار را شایــــــــد ولــــــی احســـــــاس را هــــــرگز

همــــواره بعضــــی چــیـــزها پنـــــهـــــان نمی مــــانـــد...

همین یکی دو ساعت پیش که پرسیده بود خوبی گفته بودم من همیشه خوبم و پرسیده بود اینو که میدونم منظورم روحیته و گفته بودم تا حالا دیدید من روحیه م بد باشه ؟ و پرسیده بود از زندگی راضی ای؟ و گفته بودم بعله! و گفته بود آدمیزاد هیچ وقت از زندگیش راضی نیست و من گفته بودم آخه من که آدم نیستم و یک عالمه خندیده بودیم و به من گفته بود که خوشش میاد هیچ وقت کم نمیارم و من گفته بودم خوش اومدنهاتون مستدام و بعد گوشی تلفن را گذاشته بودم و اومده بودم فیس کوفت(!) و میون ه اون همه شعر و متن و عکس و حرف مفت، به زنی که ندیده دوستش داشتم زل زده بودم و یک عالمه به چشمها و دستهاش و شکمش خیره شده بودم و بغض کرده بودم و یه عالمه حسودی،و دلم برای روزهای خیلی دور زندگیم که حتی هیچ خبری توش نبود تنگ شده بود و قبل از اینکه گریه و زاری راه بندازم به خودم گفته بودم که "من که آدم نیستم!" و روی تخت دراز کشیده بودم و باز دستها و چشمهای و شکم اون زن رو به یاد اوردم و باز حسودی کردم و دلم خواست...

نه!دلم نخواست!

الــی نوشت :

یکـ)خواب دیدم که ...

دو)من فقط کمی میترسم!

سهــ) Don't worry Honey!I have Maraz!


نظرات 12 + ارسال نظر

وقتی که نوحی نیست کشتی هم نخواهد بود

آرامشی دیگر پس از طوفان نمی ماند

اخبار را شاید ولی احساس را هرگز

همواره بعضی چیز ها پنهان نمی ماند ...

سمیه 1393/03/13 ساعت 20:31

من اینجاشو خیلی دوست دارم..
شطرنج بازی می کند اما نمی داند
در آشتینش مهره های مار هم دارد...

شطرنج بازی می کند اما نمی داند

در آستــیـنــش مـُـهره های مار هم دارد

یک بار بُرده ٬ غافل از اینکه پس از چـَـندی

این بازی ِ پُر درد ِ سَر تکرار هم دارد

این بازی ِ پُر درد ِ سَر تکرار هم دارد

این بازی ِ پُر درد ِ سَر تکرار هم دارد...

عسل 1393/03/13 ساعت 23:57 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

سه خط اول پستت ....................

+ من گاهی خیلی حسودیم میشه .... یاد گاهیام افتادم الی :)

الحسود لایسود

منم آدم نیستم چون .............خودت دلیلش و نوشتی بخونش

شما فرشته ای خانووووم

تــــنهـایـــی ام فــــقـط ادّعــــا دارد !

بــا ایــن هـمه بـــزرگـی اش ..

جــــای خــــالــی ات را پـــــر نــــمی کـــــــنــــد !

از بس روووو داره ماشالا

نه!
دلم
نخواست!


مث بچه هایی که شونه بالا می ندازنا!


آی هو مرض


خیر باشه خوابت

و
خوبه گاهی آدم نبود! اونوخ دیگه غصه نمی خوری

دقیقن شونه هامو انداختم بالا و نوشتم :)

فک کنم من همیشه آدم نیستم

عسل 1393/03/14 ساعت 15:58 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

اون یکی عکسه خیلی قشنگ بود

ابهام داشت!
ملت فک کرده بودند چش و چار اون دختره رو دوس دارمو حسودیم شده!!!
انگار آدم عکس ناموسشو میذاره اون وسط :))

ما هم عکس مــرد گذاشتیم کلن!

عسل 1393/03/14 ساعت 16:34 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

همونو بگو :))

پس خوب کردی

خووووب کردیم کلن

ساره 1393/03/14 ساعت 23:15

بر شکم کسی حسودی مکن تا رستگار شوی !
توش چی بود ؟
یا شایدم روش ؟
یا چی؟

و ما از رستگارانیم

در همه ی دلها محبت است و دل و روده فک کنم

+من نگاه کردنت رو بی نهایت دوست دارم

ساره 1393/03/16 ساعت 00:19

چه بلایی سر بلاگت اومده الی ؟ به زور میخواد برنامه ی اندروید به من دانلود کنه ! راستی این کلاهزرده چه بهت میاد ! شبیه مهندسا شدی خانوم دکتر .

ساره 1393/03/17 ساعت 20:42

الی ؟ کجایی دوستم ؟

یه کم اونطرف تر :)

وا! خاک به گورم !چی شده یعنی ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد