_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بنــــــده شــــــدن بـــه خــــاطـــــرِ اجبـــــارها بـــــس اســـــت ...!

هوالمحبوب:

مــــــن بــنـــــــدگــــی ز تـــــــرس جـــــهــنـــــم نــــمی کنـــــــم 

بـنـــــــده شـــــــدن بـــه خاطــــــر اجبـــــارها بـــس اســــت ...!

آقا نه به من،نه به هفت جد و آباد اونطرف تر و این طرف تر من هم ربطی نداره که شما روزه میگیرین یا نمیگیرین!که شما از مملکت گل و بلبل بدت میاد و خیال میکنی دین ماله این آقایونه کلاه خوشگله و یا اینکه از صدقه سر دین دارند کوفت توی پاچه مردم میکنند و شما اصلن و ابدا خوش ندارین توی صف اونا بایستین یا نه!

که آیا تا حالا کلی خدا به حرفتون گوش داده که حالا شما باس به حرفش گوش بدین و روزه بگیرین یا نگیرین!که گلاب به روتون جیشیدین(!) توی این زندگی و فلسفه بافیش که باس واسه درک فقیراش یک ماه چیز نخورین و در عوض یکی دیگه واسه درک ثروتمندها اونطرف تر صفرهای جلوی عدد حساباش رو چک میکنه و رانی ِ هولو میخوره و به ریش من و شمای جهان سومیه نکبت(!) میخنده یا نه!

یا اینکه شما واسه خاطر ر‍ژیم روزه میگیری یا واسه خاطر جهنم!که شما واسه اینکه مردم بهتون چپ چپ نگاه نکنند روزه میگیرین یا واسه اینکه راس راس نگاتون کنند!که روزه گرفتن کلاس داره یا بی کلاسیه مفطره و دِمـُده شده و مال بچه مدرسه هاییه تازه به سن تکلیف رسیده ی غافله بیچاره ست!

که شما قلبتون یا معده تون یا اثنی عشرتون یا انگشت وسطیه پاتون درد میکنه و مامانتون یا باباتون یا خانومتون یا آقاتون یا پسر همسایه تون که عاشقتونه یا دختر فخری خانوم که توی جمع یواشکی بهتون چشمک میزنه و بهتون نخ میده و یا دکترتون معافتون کرده یا نه!

آقا کلن به من و این و اون ربطی نداره و هر کی هم گفت داره همچین با دمپایی ابری خیس ِ توالت بزنین توی دهنش که صدای گاوه بنی اسرائیلی بده و جان بچه تون و مادر زنتون و خواهر شوهرتون و شادی ارواح طبیه شهدا و سربلندی رزمندگان اسلام و سلام بر شهیدان و آرامش روح عمه ی مرحوم یا غیر مرحومتون من رو گیر نکشید و ازم فلسفه ی روزه گرفتن یا نگرفتنم رو بپرسید یا در مورد فلسفه روزه گرفتن یا نگرفتن خودتون واسم توضیح بدید.

به جان بچه ی پنجمم شما هر چی بگید و یا حتی آقایی به خرج بدید و خانومی پیشه کنیــد قبوله.شما دست از سر من ِ غافل ِ جاهل ِ بخت برگشتــه ی خسر الدنیا و الآخرة ی خنگول بردار،من واستون طرح "حرم تا حرم" رو به جای پای پیاده سینه خیز میرم و همه جا منادیه پیغامه "حق مسلم با شماست" میشم .ملت به گور مرده و زنده شون میخندند روی حرف من و شما حرف بزنند،خــُب؟!

نظرات 54 + ارسال نظر

طنزوار نوشته بودی خوشم اومد


من روز اول روزه گرفتم سردرد امونم و برید و مثله وحشیا به این و اون پریدم همه گفتن دیگه حق نداری بگیری

منم اومدم بجاش رژیم گرفتم

البته رژیم چاقی و دو روزه که بخاطر این کار غیر انسانی بلانسبت شما اسهال گرفتم شدیدا

خداوند عاقبت مارو بخیر کنه انشااله

طنازی از خودتونه :)
الان یعنی دقیقن واسه شما طرح حرم تا حرم برم یا همینکه فلسفه ش رو گفتین خنک شدین؟

+گلاب به روتون ایام اسهال شدیتون به کام

حالا چرا اینقد حرص میزنی دختره خوب

خب پیر میشی رو دستمون می مونیا

خب
خب
خب


اون جان بچه ی پنجمت منُ کُشت اصن

از بس این چند وقت همه ما را گیر میکشند بحث اعتقادی راه میندازند!منم عین بز فقط نگاشون میکنم و آخر سر میگم :"حق با شماست!"
اون بچه ی پنجمم همه رو کشته.مخصوصن مسئولین مملکتی رو که طرح ازدیاد جمعیت زدند روی پیشونیمون :))

م 1393/04/14 ساعت 15:11

ای جان م! عین بز فقط نگاشون می کردید ؟
آخی انقده من بزغاله دوس دارم که نگو ، اصن یه جور دیگه ای دوس دارم این زبون بسته رو

خدا بزغاله هاتون رو واستون نگه داره :)

یاسین 1393/04/14 ساعت 15:47 http://facebookr.ir/

سلام
این نوشته های قشنگت رو تنهایی نخون
بیا پیش بقیه ما رو هم مستفیض کن گاهی

یه سایت ایرانی ایرانی بیشتر خانمونه

http://facebookr.ir/

به جان بچه م نباشه به جان شوهر مرحوم زن داییه همسایه مون ما تا همین الانش فلسفه فیسبوک رو نفهمیدیم اونوقت شوما میخواین ازمون بریم دنبال این قرتی بازی های مدل جدید؟
:)

mamad 1393/04/14 ساعت 16:31

این چنینی که تو پر شور غزل می خوانی

هرکه پابند سپید است غزلباز شود

تنها تویی که از لب من شعر میشوی

هر کس که لایق غزل عاشقانه نیست....

لاله 1393/04/14 ساعت 18:35 http://loco-laleh.blogfa.com

ماه خوبِ خوبِ شما هم مبارک.
با کسایی ک روزه نمیگیرن کاری ندارم, خدا شفا شون بده
ولی کسایی ک روزه میگیرن, امیدوارم ب این برسن ک ملاک خوبی و بدی رو روزه گرفتن ندونن.

ما با هر دوشون در عین حالی که کار داریم کاری نداریم،کاش اونا هم با ما کاری نداشته باشند :|

مطمئنن کسی که روزه میگیره به کسی که نمیگیره ارجحیت نداره :)

مهران 1393/04/14 ساعت 18:43 http://30-salegi.blogsky.com

من بینوا بندگکی سربراه نبودم

و راه بهشت مینوی من

بز رو طوع و خاکساری نبود

مرا دیگرگونه خدایی میبایست

****

نمیدونم چرا این پستت رو که خوندم یه دفعه یاد این شعر شاملو افتادم...

*******
اس ام اس دادم الی ولی دلیور نشد...فکر کنم خطشو عوض کرده....فکر کنم دیگه بسه....نمیتونی هر روز کاسه ی گدایی دست بگیری و بدویی اینطرف و اونطرف...

گدا اگه گدا باشه باس کاسه دستش بگیره البت نه واسه همه واسه اونکه باس گداییش رو کرد، مخصوصن اگه مقصر هم باشه :)

دارا 1393/04/14 ساعت 18:46

همه پُستهاتون یه طرف، این یکی یه طرف!

خیـــــــــــــــــــلی با مزه، قاطع و دندون شکن.

یعنی بواقع خواننده حس می کنه اگه در دسترستون بود، باید یه جا پناه بگیره!

اما جدی، اینا که روزه معدوی می گیرن ولی غیر از معده، بقیه جوارحشون (بخصوص زبان برای دروغ و اینا) دوبله کار می کنه، روزشون قبوله از نظر شما که حرم تا حرم رو سینه خیز میروید؟

استفتای دویم اینکه، اینا که روزه می گیرن ولی واسه سحری 4 تا بوته سیر ترشی میل می کنن، آدم با چه رویی میتونه بهشون بگه با من حرف نزن؟

سیّومی اینکه، شما چه خاطراتی از روزه خوری یواشکی خودتون دارین؟ باید بامزه باشه.

آقا یه چیزی بگم؟
همه ی سختی ماه رمضون به همین دروغ نگفت و خاطره ی مردم رو تعریف نکردنشه!
یعنی اگه من از تشنگی و گشنگیش نمردم و از دروغ نگفتنش جون سالم به در بردم حتمن از پشت سر مردمش حرف نزدن(ما میگیم خاطره تعریف کردن!) در دم جان به جان آفرین تسلیم میکنم :|
واسه اولن ما سینه خیز میریم به شرط اینکه اینه صداشون نیاد توی گوشمون:)
دومن با روی سیاه و ناخون دراز و واه واه واه :|
سومن فقط یه خاطره از روزه یواشکی خوردنم دارم،اونم وقتی هشت سالم بود و هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم.یادم باشه تعریف کنم:|

مهری 1393/04/14 ساعت 22:18 http://barani1211.blogfa.com

الی عصبانی میشود

والا با این نوناشون

شوخ شب 1393/04/14 ساعت 23:06 http://shokhi.blogsky.com

بحث به غایت سنگینه و من از تراوش این همه تفکر در این جند پاراگراف روزه م باطل شد چون همه ی تعجبمو و هاج و واج نگاه کردنمو توی حلق گرامیم فرستادم و دم هم نزدم... تک تیر!

من قبول مسئولیت نمیکنما.گفته باشم

م 1393/04/14 ساعت 23:33

من گله دارم!
گله ام خیلی کوچیکه
گله من یه دونست
می خوام گله کنم
اما نکنم بهتره ...

شما یا باس گله نکنی
یا اگه خواستی و گفتی باس بکنی
نمیشه قسطی گله کنی که
ما گله دونمون پره .شمام روووش
به گوشم :)

عسل 1393/04/15 ساعت 00:12 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

ببخشید خانوم من یه سوالی خدمتتون داشتم:
میشه این فلسفه ی روزه گرفتن رو برا من توضیح بدین؟؟ :))))
:)))))))))))))))
خیلی خیلی ممنون میشم :))) :*:*

چند نمره داره ؟

علی 1393/04/15 ساعت 08:45 http://aaaali.blogfa.com

سلام .ودرود عزیز

باشد که بقای عمرت باعزت وسربلندی باشد.

و همچنین آقا :)

shadii 1393/04/15 ساعت 09:11 http://crazydoctor.blogsky.com

Bahal boood

;-)

باحالی از خودتونه :)

یکی از مشکلای ایران عزیز لعنتی ما همینه .
کاش هرکس دینش رو می برد توی خونه خودش...

یعنی طرح ِ "دین ِ خانه به خانه "یعنی؟

+آقا اگه یه بار دیگه دینتون افتاد توی حیاطمون با همین چاقو پاره ش میکنم،گقته باشم :|

می گن روزه گرفتی و دیگه غزل نمی نوشی ...
بمونه این آخرین غزلم واسه افطارت...

آخ چقدر دلم هامون خواست

آآخ چقدر دلم غزل خواست :)

نترس الی...من مواظبتم

دستت درد نکنه من اگه تو رو نداشتم باس میرفتم می مردم :)

فقط باش…
همین که هستی کافیست…!
دور از من…!
بدون من…!
چه فرقی میکند؟
گل میخری!! خوب است!!
برای من نیست؟!
نباشد!!!
همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست…..
دلخوشم به این حماقت شیرین…

فقط باش
بیخود هم میکنی دور از من
واسه اینو اون بری گل بخری همین که رخت دوتامون رو توی مرده شور خونه بشورند برام کافیه :)

بارانی ترین 1393/04/15 ساعت 20:00


خیلی قاطع و دندان شکن بودش!!
من برم ببینم کدوم انگشتم درد میکنه

کنار انگشت شصتت هستا!اون نه :)

مهری 1393/04/15 ساعت 22:17 http://barani1211.blogfa.com

ازجوابت به دلخون کلی خندیدم الیییی

روحم, شادکردی الی ..خدادلتوشادکنه

همیشه به خنده و شادی.شمام حواست به دینت باشه نیفته توی حیاطمون ها :)

من به جای خُب بگم چشم خوبه الـــــــــــــی؟ :)
ب خاطره اون دمپایی ابری خیس هم که شده من جرات نمیکنم حرف اضافی بزنم :دی

ولی ماچت میکنم با پر رویی :**

شما روی سر ما جا دارین خانوووووم:*

گیسو 1393/04/16 ساعت 02:16

الی اینقدر با مزه می نویسی اینقدر با حال می نویسی که به جای یک بار چند بار می خونم خیلی با نمکی الی جاااااااااااااااااان .
راستی بچه پنجم کی به دنیا اومد اونوقت؟؟!!! مبارک باشه قدمش

به جای اینکه چندین وبلاگ را یک بار بخوانید ،الــی را چندین بار بخوانید

+:روابط عموی تبلیغات دختره خوب :))

ایشون بستگی به عنایت مقام معظم رهبری و الطاف عباس آقامون داره

سلام
ممنون که بهم سر زدی

و همانا ما از سرزده گانیم :)

مهبد 1393/04/16 ساعت 12:23 http://nazlee.blogfa.com

خیلی زیبا نوشته بودی دوست ِ فرزانه ی ِمن اما افسوس که این جماعت نمیتونه اعتقادادتشو واسه خودش نگهداره و نمیفهمه احترام به اعتقاد دیگران یعنی چی، این یه خصلت بد ِ قدیمیه تو ما آدما :
"‌اما ‌انسان‌، ‌ا‌ى‌ دریغ‌
که‌ با درد قرونش‌
خو کرده‌ بود.

پا در زنجیر و بر‌هنه‌ تن‌
تلاش‌ ما ر‌ا به‌ گونه‌ئى‌ مى‌نگریست‌

که‌ ‌عاقلى‌
به‌ گرو‌هى‌ مجانین‌

که‌ در بر‌هنه‌ شادمانى‌ خویش‌
بى‌خبر‌انه‌ ‌ها‌ى‌و‌هوئى‌ مى‌کنند.



در نبرد‌ى‌ که‌ ‌انجام‌ محتومش‌ ر‌ا ‌آ‌غاز‌ى‌ ‌آنچنان‌ مشکوک‌ مى‌بایست‌ بود،
ما ر‌ا که‌ به‌ جز ‌عریانى‌ روح‌ خویش‌ سپر‌ى‌ نمى‌د‌اشتیم‌
به‌ سر‌انگشت‌ با دشمن‌ مى‌نمود
تا پیکان‌‌ها‌ى‌ خشمش‌

فریاد درد ما ر‌ا
چونان‌ دملى‌ چرکین‌ بشکافد.

وه‌ که‌ جهنم‌ نیز
چند‌ان‌ که‌ پا‌ى‌ فریب‌ در میانه‌ باشد
زمزمه‌‌اش‌
ناخوشایندتر ‌از زمزمه‌ء بهشت‌
نیست "

نبردی در کار نیست ما برای صلح اومدیم :)

متانت 1393/04/16 ساعت 16:41

دختر شیرین...الی ناز...می دونی که خیلی ماهی؟...بوسه

ما قرار بوده ماهی بشسیم والا هنوز که الــی تشریف داریم :)

متانت ما حالش خوبه ؟؟
:)

باید برم پست قبل و به همراه کامنت هاش بخونم تا ببینم موضوع چی بوده ..
ولی من تو جبهه شمام الی جان .. سمت راستتو بنگاه همراه با دمپایی ابری خیس آماده خدمت به خلق خدا !
ولی مرسی خندیدم آآ

پس یه گلریزون راه بنداز این اینترنت ما رو وصل کن اگه با مایی بینم :))

بریدا 1393/04/16 ساعت 20:28 http://raha70sh.blogfa.com

خوب است که هستی هنوز!

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم خانوووم

تو چطوری ؟؟

زهره 1393/04/17 ساعت 00:08

چه بساروزه دارانی که جز گرسنگی و تشنگی بهره ای نبردن...و شب زنده دارانی که جز رنج و بیداری بهره ای نبرده اند...خوشا خواب زیرکان و افطارشان....
انگاری بد زدن تو برجک.....عیس به دین خود و موسی به دین خود شد....هر کی میزارن تو قبر خودش....اره الی؟

و همانا بندگان خاصمان را کوهانی عطا کرده تا از آن ارتزاق کنند تا نمیرند و به ریش دیگر گرسنگان بخندند،باشد که رستگار شود . همانا در هر چه مینگری نشانه ایست و افلا تعلمون ؟؟!!!

قرار بود از پونزدهم اینترنتت درست بشه !

چشممون زدند خواهر،میبینی؟؟؟

:)

خاتون 1393/04/17 ساعت 11:27 http://dordasttt.blogfa.com/

اونی که مدام از بقیه میپرسه چرا روزه میگیری و میخواد دلیل بیاره که نگیر به همون اندازه رو مخه که اونی که از بقیه میپرسه روزه نگرفتی و چرا نگرفتی؟!!
جفتشون رو باید اونقد زد که ندونن از کجا خوردن.

ما ترجیح میدیم چون کتک خورمون ملسه کتکش رو ما بخوریم اونا فقط صمم بکم پیشه کنند کفایت میکنه :)

.. مرگ از درون آغاز می شود

و من آغاز شدم!

با اشکال مبهم

در حروفی خشک

کسی که جاری نیست

به مغز خود تجاوز می کند

و رودهای بی دریا تنها به خود می پیچند

و شادی ها دامنه دارد ...

فک کنم من خودمم بمیرم و مغزم حالش نباشه :))

م 1393/04/17 ساعت 12:10

برای تحقق چشم انداز بیست ساله :) و هدف مندسازی کامنت هام پروژه تحقیاتی باعنوان " پیشی پیشوما " در دست اجرا ست که فاز نخست آن مرحله ایمیل پراکنی است که به وبلاگ ها نامه هایی از یک سلام علیک ساده تا چند صفحه مطلب ارسال می شود در صورت تاخیر در پاسخ یا پاسخ های غیرمرتبط ، اقدام غ اخلاقی آنان بزه غالب تلقی شده و با مدیر یا مدیره وبلاگ مزبور در پست گذاری های آتی مطابق قانون میم در چمن برخورد خواهد شد

ما هم مثل پیامک های همراه اول و ایرانسل باهاش رفتار میکنیم،
حالا هی شوما زوور بزن ما میلیونر بشیم :))

زیبا..

جا دار ... مطمئن :)

م 1393/04/18 ساعت 11:26

زور زدن چشم انداز خوبی ندارد دختر خوب
شما دیگه چرا پست نمیگذارید ، مگر ایمیلی دریافت کرده اید?

عرض کردم اینترنتم قطع تشریف دارندٰتا سر ماه کج دار و مریز کنید تا یه گلی به سرم بمالم :)

زیبابود مرسی

مرسی که زیبا خوندید :)

بریدا 1393/04/18 ساعت 12:35

خسته
بی حال
با اتفاقاتی که شبیه به سریال های تلویزیونی ست بیشتر
اما
با انگیزه و منتظر

اگه این انتظار نبود یحتمل بیشتر و پیشتر از این ها مرده بودیم :)

خوب باش دختر و یادت نره دعا...

م 1393/04/18 ساعت 15:49 http://ziba-jadar-motmaen.blogfa.com

امرسان √ و یادت رفد ک :-)

این علامت "تیک" مال ه صا ایرانه آقا :)

سلام ...

یه ختم بسیار مجرب هست، هرکس گرفتاری داره انجام بده، ایشالا مشکلش حل بشه.

امروز (چهارشنبه)، فردا (پنج‌شنبه)، پس فردا (جمعه)

هر روز 1 بار جوشن کبیر رو بخونید.

هرچی به اذان مغرب نزدیک‌تر باشه بهتره اما تا قبل اذان باید تموم شده باشه.

یعنی بهتره که دیگه تا الله اکبر اذان رو گفت دعا رو تموم کرده باشید.

یکی از دوستانم گفت که خیلی مجربه.

التماس دعا، منم دعا کنید ...

خوب من که کامنتتون را دیر خوندم.
امروز یکشنبه است و خدا حسابی داره میتازونه و منم که مثل همیشه دختره خوبی ام.
آی لاو یو پی ام سی :)

به امیده روزای خوب :)

مگه اصفهان چند طرف داره که من با کاسه گدایی ام هی بدوم این طرف و اونطرفش....تمام شد رفت.......وقتی راستا حسینی میگد نمیخوامت، من چی چی بوگم اینوسط؟(لهجه ی من اصلا اصفهانی نیست، همینطوری نوشتم)

اگه تمام شد رفت پس اینقدر غر نزن مرده گنده؛ اولن
دومن هر چیزی تاوان داره اگه شما خواهانی باس اینقدر زوور بزنی تا جونت دربیاد غر غر هم نداریم
سومن "تا که از جانب معشوق نباشد کششی ..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد"
چارمن بهترین راه اینه که بری بالا پشت بوم خودت رو پرت کنی پایین که درس عبرت بشی واسه بقیه که فک نکنند الکی الکیه همه چی!!!

رز 1393/04/20 ساعت 05:24 http://nakhonaks.blogfa.com

الی کی ناراحتت کرده بوگو تا خودم کف گرگی برم تو صورتش
والا من رودر رو زورم به این جماعت این طرفی و اون طرفی نمیرسه ولی به صورت مجازی دوست میدارم حالشونا جابیارم

اونی که زورش به من رسیده هیشکی زورش بهش نمیرسه

شما دعا کن تموم بشه :)

محمد 1393/04/20 ساعت 11:13 http://zharfna.blogsky.com

سلام
1.به قول یارو گفتنی "روزه هم مثه نماز مستحبه"!!!!!!!!!!!!
2.روزه آدمو یاد فقرا میندازه اما کاش یه جورایی هم میشد آدم یاد کسایی که مغزشون فقیره بیوفته!!!
3.اگر دین ندارید د لامصبا اینقدر در ملا عام تظاهر به روزه خواری نکنید اونم با ژست و افتخار!!!!!!

و همانا ما دختره خوبی هستیم و این فصل الخطاب است

زهرا 1393/04/21 ساعت 15:17 http://niazema.blogfa.com

الی جان بنویس..تو که می نویسی حالم خوب می شود

کاش میشد با نوشتن حال همه مون خوب بشه

کاش حال همه مون خوب بشه

کاش حال همه مون خوب میشد...

مهران 1393/04/21 ساعت 16:36 http://30-salegi.blogsky.com

الیییییییییییییییییییییییییی! بدووووووووووووو!! ساغر شماره تماسم رو خواسته و منتظر تماسشم.............منتظرشم..الیییییییییییییییییییییییییییی...."


اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است...از صبح منتظرشم...وای که دیگه نفسم درنمیاد...یکی اکسیژنی ماسکی ، ماکسی ،تنفس دهان به دهانی برسونه....وای ه ه ه ه...

خدا رو شکر...

کاش حواسمون به داشته ها و نداشته ها و فرصتها و آدمای زندگی مون باشه :)

شازده کوچولو 1393/04/22 ساعت 08:46

الیییییی خیلی برام دعا کن.خیییییلیییی

یه عالمه دعا ...

خدا حواست هست ...؟:)

سلا م دختر بی معرفت کجای یادی از ما نمیکنی
یعنی عادت کردم به بی معرفتیات الی خانم من باشم چه رفیقای داریم ما اصلا یادیاز فقیر فقرا نمیکنه
بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی معرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ما یاد خودمون هم یادمون میره بکنیم چه برسه در و همسایه !:|

شوما به بزرگی قد و بالادون ببخشین :)

پریــ آ 1393/04/23 ساعت 12:28

الی زودِ زود برگرد و بنویس..من اینجا و نوشته هاتو دوست دارم..:)

اینجا دلم برای تو هی شوووووووووووووووور میزند

از خود مراقبت کن و نگذار هیچ وقت...!

پریامون

فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی:
سرور من !سید من ! مولای من!
کوه آرزوهایم سر به اسمان می کشد، اما ره توشه رفتارم حقیر وزشت و شرم آور است.
تو نعمت عفوت را با پیمانه آروزهایم ببخش نه با ظرف کوچک آلوده ی اعمالم.
و مرا به تلافی بدی هایم مجازات مکن که شأن کرامت تو برتر ازمجازات گنهکاران است و ظرفیت حلم تو افزون تر از کیفر تبهکاران.

الهی آمین ...

بابک 1393/04/23 ساعت 14:31

سلام بانو،

درست می فرمائید و ما هم فقط عرض می کنیم : طاعات و عبادات همه روزها ، ماهها و سالهای شما قبول باشد

الهی آمیـــــن ...

طاعات و عبادات شما هم مهندس :)

[ بدون نام ] 1393/04/24 ساعت 16:25

بی روی تو حیــــــات و ممـــــــاتم جهنــّم است
نقل بهشت و حــــور و عسل، قصه ی غم است

با حــور و نــور و شیــر و شکـر، دل نشد عجین در ســـــر هــــوای بستــــر یـــــــار و جهنم است

با آنکه در هـــــوای تو بی دین و دل شـــــــدم جــــان و تنـم بسوز که "بی دین و دل" کم است

شستم ز دیده اشک غمم چشمه مست شد کآن سور و سات چشمه از این دیده ی نم است

جام جهان نمای من آن لعــــــلِ ســـرخ توست اســــــرار حق نه در قدحِ بــــاده ی جَــــــم است

یک دم خیـــال بوسه و یک دم فغـــان ز چشم یعنی خیال بــــــوسه ز چشمت دمـــــــادم است

لبـخـنـد آفتــــــــاب سحـــــــر، هستی ام ربود آری طلوعِ چشـــــــم تو پایانِ شبنــــــــــــم است

جـز یـک بـهـانـه نـیـسـت دلـیـلـم بـه زنـدگــی من خــــرّم از جهـــان و جهـــان از تو خــرّم است

هـــاجر بکوش و خسته مشو از سراب هـــــا پاداشِ سعیِ مروه صفــــــای تو زمــــــزم است

"فریـــاد" بی تو نیست که دَمســازِ هر دَمش یک تارِ مــویِ مانده از آن گیسوی خـــــــم است

دلم برات تنگ شده ها دختر :)

در ضمن امروز غیبت داشتی،گفته باشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد