_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

امســـال هم بـــدون تـــــو تحویــــل می شود؟

هوالمحبوب :

آیــــــا دوبـــاره مثـــل همان سالهـــای پیـــش

امســــال همـ بــدون تــــو تحویــــل میشود...؟

مثل مور و ملخ ریختند توی خیابون...انگار که داره دنیا به آخر میرسه و انگار که باید هرچه زودتر سهمشون را از این دنیا بردارند...!

به قول مترومــن :"هیچ کدومشون این روزای طفلکی ه آخر زندگی نمیکنند...عاشقی نمیکنند..." فقط ازش میگذرند تا تموم بشه تا برسند به یه روز دیگه که دقیقن شبیه همین روز ه فقط اسمش فرق میکنه .

یاد مورچه های کارگر میفتی که چقدر توی هم می لولند و عجله دارند و خنده ت میگیره که یعنی الان کدومشون ملکه است و کجای کدوم طرف نشسته :)

همه اینجا عجله دارند و نگران برای رسیدن به روزایی که داره میاد.

مامان ها نگران نوبت آرایشگاه و کمبود لباسای دختر بزرگه و پسر کوچیکشونند.

باباها در تدارک آجیل و میوه ی شب عید و گوشت و صف طولانی مرغ...!

مامان بزرگها و بابا بزرگها دنبال پول تا نخورده برای لای قرآن و عیدی.

پسرا در تقلای دادن شماره شون توی این همه شلوغی به دختر مثلا دلخواهشون...!

دخترا غرق ریز ریز خندیدن و پرو کردن لباسای رنگاوارنگ و چشم و ابرو اومدن برای پسرای مثلا طرفدارهاشون...!!

آدمای فروشنده مشغول ریتم دادن به صداشون برای جلب کردن یه مشتری بیشتر برای رسیدن به نوروز و بازار گرمی.

و من...

و من فقط برای حس کردن زندگی ایی که جریان داره اینــجام و خسته میون ه این همه آدم قدم میزنم...!

شاید یه روز،مثلا چندم خرداد یا مثلا چندم تیر و یا شایدم هفده اردی بهشت راه افتادم به خریدن هرکدوم از اینا و یا بو کشیدن ه اسکناسای تا نخورده ی پنجاه تومنی که زیر کتابخونه م قایم کردم و یا خریدن ه یه مانتوی سورمه ای که دور آستیناش و یقه ش زرد آجری باشه و مثلا یه روسری هم به رنگ همون دور آستین و یقه، ولی حالا ترجیح میدم میون این همه هیاهو بشینم توی دهنه ی چندم سی و سه پل و رو به زاینده رودی که از عطش لبهاش ترک برداشته و خشک شده ،پاهام را از اون بالا آویزون کنم و از توی کیفم پیراشکی ه شکلاتیم را در بیارم و بی توجه به تموم ه "بدو بدو حراجش کردیم ..."ها و بودن یا نبودن کسی که هست و یا نیست و تمومه اتفاقاتی که توی این سال افتاد و اتفاقاتی که قراره یکی دو روزه دیگه به اسم سال جدید بیفته، یه گاز بزرگ از پیراشکیه شکلاتیم بگیرم و هیچ برام مهم نباشه دور دهنم را که شکلاتی شده پاک کنم یا نکنم...!


الــی نوشت :

یکــ) سال نوی شمایی که خودتون یه دنیا مبارکید ، مبارکــ...

دو ) مدتی نیستم ، شاید همراه با اردی بهشت که میمیرمش حلول کردیم !فرض کنید مثلا میرویم جزایر ماداگاسکار برای تغییر آب و هوا ! ...و گرنه ما از حد ترخص شهرمان خارج نمیشویم.خیالتان راحت :)

سهــ) منی که از دیار فراموش شدگانم فراموش هم شدم مهم نیست ولی اگر شمایی که پرید از احسن الحال ها برحسب اتفاق به یادم اوردید  ان هم درست موقع ه "حول حالنـــا " برایم " احسن الحالی "شبیه تمامه خوبیهایتان آرزو کنید ...

چاهار) حرف زیاد داشتم و دارم ولی سکوت را ترجیح میدهم به حرفاهایی که ...! خدایا شکر برای زندگی ام...

پنجـ ) این هم آخرین پناه من به شع ـر در این سال لعنتی ه نود و یکــ .

از اینجا گوش کنیــد >>> " امســــــــال هم بـــــــدون تـــــو تحویــــل میشود ...؟! "

نظرات 146 + ارسال نظر

بی شک شبی به پاس غزل های چشم تو
بازار وزن و قافیه تعطیل می ‌شود

آن روز هفت سین اهورایی بهار
موعود! با سلام تو تکمیل می ‌شود
.
.
بهاری که دوست ندارم به همه ی شمایی که دوست دارم مبارکـــ...

سلام و وقت بخیر
این جانب به عنوان یکی از کاربران پایگاه اینترنتی پربار اسلام شناسی از شما دعوت به عمل می آورم تا به عنوان یکی از فعالان وبلاگ نویسی از مطالب سایت ما با درج عنوان در وبلاگ خود استفاده نمایید .
بدیهی است در صورت تمایل می توانید جهت همکاری در پایگاه عضو شوید .
باتشکر از فعالیت خوبتان .
لازم به ذکر بخش پرسش و پاسخ مسائل دینی برای اعضاء فعال می شود .
مدیر وب سایت اسلام شناسی .
www.islamshenasy.com

با تشکــــر...

:)

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست
اگرچه کوتاه ترین شبش یلداباشد.
آغاز سال نو پیشاپیش مبارک

راستی اگه فیلترشکن میخواین به وبلاگم یه سری بزنین

نوروز شد ولی دل من نو نمیشود...
(بقیه شم نمیخوام بخونم :| )
.
.
سال نوی شمام که گویا هنوز نو ِ مبارک :)

عطر نرگس رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک میرسد اینک بهار خوش به حال روزگار

_______________

بهاری که دوست دارم به الی مبارکی که دوست دارم مبارک :*
__________________________

هیچوقت تب و تاب خرید عید ندارم تو ی خونه بهم میخندن و میگن وصله ی ناجوری زنونگی نداری : ))
داشتم باور میکردم من عجیبم اما من هر وقت که حس کنم چیزی لازمه میرم میخرم حالا یا شروع بهار یا تو روزای ملتهب مرداد ____________
هنوز دوهای الی تمام نشد ؟؟؟
______________

حول حالنــــــا الی احســــــــــــن الحال :*
___________

بگذآر س _ ک _ و _ تـ

قانون زندگی من بآشدوَقتی واژه ها دردرا نمی فهمند ...

سکوتـــــــ…و دیگر هیچ نمی گویم …

دوهای الــــی تمومی نداره زهرا...

بهار تو هم مبارک دختر...

هروقت"خیلی" خوبم یا "خیلی" بدم میخرم

باید اون "خیلی" اتفاق بیفته :)
.
.
.
تو خوبی عاشقانه ی مسیحا ؟ :)

سمیرا 1391/12/29 ساعت 11:05

الی عزیزم سلام
مدتی نیست که با تو اشنا شده ام
امانمی شنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم زمزمه می شود
بهترین بهار را برایت آرزو می کنم
عیدت مبارک

سمیرای گل اسمت من را یاد هزارتا خاطره ی خوب میندازه

یاد سمیراهایی که دوستشون داشتم و دارم...

و من که انگار یه عمره با تموم ه سمیراهای دنیا آشنام

خوب باشی دختر :)

اهنگ وبت خیلی قشنگه
میتونی لینک دانلودشو برام بذاری؟

فک کنم اون موقع که این کامنت را برام گذاشتید "فریدن آسرایی" میخوند، نه؟

اینم لینکش :

http://s1.picofile.com/file/7663545050/Fereydun_Asraei_Azize_Jan.mp3.html

سلام مهربان بانو
وقت زیبا بخیر

سال نو بر شما و خانوده عزیز مبارک باشد

حق با او بود

خیلی دیر شده ومن فکر می کنم دیگر وقت رفتن شده

زمان هزار بار هم که بنوازد

من از او دور مانده ام ...آنقدر دور که مرا نمی بیند ومن هرروز که در آیینه نگاه می کنم

او را به یاد می آورم که می گفت :بهار امسالم چقدر خسته به نظر می رسی

من بیاو طاقت نمی آورم...پیر می شوم ؛باید دل کند باید از اینجا رفت ...


حق با تو بود پیر شده ام درست بعد ِلحظه لحظه نبودن هایت...

می بینی ؟!...
.......................................
تا بهار دلنشین آمده سوی چمن

ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن

چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر

تا که گلباران شود کلبه ی میران من

تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان

تا نسیم از سوی گل با من بیا دامن کشان

چون سپندم بر سر آتش نشان بنشین دمی

چون سرشکم در کنار بنشین ، نشان سوز نهان

بازا ببین در حیرتم بشکن سکوت خلوتم

سال نوی شما هم مبارک...

داشت کم کم یادمون میرفت شعر شدنتون را آقااااااا

ممنون :)

احمد 1391/12/29 ساعت 18:18 http://hor-73.blogsky.com

واقعاروزهای مظلومین این روزها...
تامورچه هابیشتر نخوندم شرمنده
اعصاب تعطیله
حُرباش برای آزادی...

شرمنده از مورچه ها یا تا مورچه ها ؟

کرکره اعصاب را بکش بالا...دیگه وقتشه از تعطیلی در بیاد :)

نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی . . .

بهارت مبارک دوست خوبم . سال خوبی داشته باش . خب ؟ قول بده :)

قول دادم


درست موقع حول حالنایی که احسن الحال نبود....

ساغر خوبی دختر؟

:)

بیچاره بهاری که تو دوستش نداشته باشی الی...
دوستش داری به گمانم و فقط می خواهی پررو نشود....
سلام ما را برسان به جزایر ماداگاسکار!!!!التماس دعا خانووم!
بهارت مبارک الی...!

بیچاره منی که بهار را دوست ندارم اما....
اما اردی بهشت را میمیرم :)

همیشه همینطوره!دوست داشتنهام قایم میشند تا پررو نشه

جزایر ماداگاسکار هم سلام رسوندند :)

بهارت مبارک کافه چی...دلم برای قهوه های تلخت تنگ شده دختر

amir 1391/12/29 ساعت 23:08 http://eterafbarayeto.blogfa.com

emsale manam mesle parsal bedone oon tahvil mishe. .

link mikonam
shoma ham eftekhr bedin

هر سال هم بدون "او" تحویل میشود...

با تشکر....

:)

مریم 1391/12/30 ساعت 01:31 http://brightns.blogfa.com

چند بار اومدم وبلاگت...و چند بار خوندم این پستو
نمیدونم چی بنویسم
فقط سکوت غرقم میکنه
فقط
الی نوروزت مبارک دختر خوب...

مریم
خوبی دختر؟

تا اسمتو دیدم فقط قاب عینکت اومد توی ذهنم

چیزی نگو

حرفی نزن

فقط باش تا بشنوم همه ی اونایی که نمیگیو

بهارت مبارک

مبارک , روزهایی که در انتظارت ایستاده اند

هرکجا باشی به امید دلی خوش ...

همه ی لحظه های زندگیت مبارک فاطمه ...

یو تووووووووووووووو :)

امسال هم بدون او
لعنت به تو دختر
لعنت . . .

دلم برای لعنت فرستادن هات تنگ شده بودها ا م ی ر

یسنای ما چه طوره؟

انگاری که دلم لک بزنه برای یسنا ، تا لعنتت را دیدم اونطوری شد

دخترمون را یه بوس آبدار و پر ملاط از طرف من بکن

گیتی 1391/12/30 ساعت 17:41 http://gitiii.blogfa.com

عیدت مبارک الی عزیزم

گیتی خوبییییییییییییییییی؟

بهارت مبارک دختر خانووووووووووووم :)

فاطمه 1391/12/30 ساعت 18:59 http://yadegari20.blogfa.com


حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تــو
حتما قشنگ می شود امسال سال ِ تــو ...

سلام
ســلام
ســــلام
سال نو ی شما مبارک الـــی بانـــو ♥
سالی پر از خوشی رو برات آرزو می کنم ماه بانـــو
لبت خنــدون ...دلت شــاد ..
لحظه هات پر از شادی ...
♥ ♥

حتما قشنگ میشود امسال حال "مـــــــــــــــــــــــا"
.
.
کاشکی قشنگ بشه حال ما :)

خوبی دختر شعر و شعور؟؟

بهارت مبارک

zeouse 1391/12/30 ساعت 23:49 http://alimahmoodist.blogfa.com

سلام چه وبلاگ قشنگی داری اگر میشه به منم سر بزن

با تشکر....

قشنگی از خودشونه.آذین ببندید میرسیم خدمتتون

پرهام 1392/01/01 ساعت 09:41 http://skyfall.blogsky.com/

سال نو شما هم مبارک

بهار تو هم مبارک....

سال نو مبارک... سالی توام با موفقیت و بهروزی براتون آرزو می کنم

بهار شما هم مبارک....

سالی پر از قشنگی هم برای شما آقاااااااااااااااااااا

هما 1392/01/01 ساعت 14:37

سال نو مبارک

بهار ت مبارک هما دختری که خنده رو بود :)

سال نوی شمازیبا الی جآن مهربانم

دلم برای باران و خاطرات میدون فاطمه تنگ شده بود

حال باران و هانی خوب ه ؟

بهارت مبارک خانوووم

نگار 1392/01/01 ساعت 22:23 http://meyalood.mihanblog.com

سال نو مبااارکت باشه الی...
گفتی سال لعنتی نود و یک.... پس امیدوارم نود و دو سال بهتری برات باشه
دلم برات تنگ میشه
همیشه به یادت هستم
بوووووووس

همه ی سالها لعنتی اند
بعضی ها بیشتر بعضی ها کمتر...

آدمهای لعنتی سالهای لعنتی میسازند!

بهارت مبارک نگار ی :)

باستانی هم که باشی
بهار
معاصرت می کند
نمیدونم بگم چه خوب که مثل دیگران نیست و یا چه بد
اما همین که حداقل خودت هستی خوبه
پس مواظب خودت و خوبیات باش
هروقت اومدی پیشم بیا

خاصیت بهار شکوفا کردن ه

حتی اگه نخوای

من از این شکوفا کردن اجباری خوشحال نیستم

همین :)


میرسیم خدمتتون

بهارت مبارک

sahar 1392/01/02 ساعت 12:00 http://sahar-ho.blogfa.com/

الی جانم ، دوست خوب و نابی مثل تو را یافتن اتفاقی خوب و بی نظیر و شیرینه .
خوشحالم از آشناییت و برات بهترین آرزوها رو دارم گلم .
می بوسمت
سال خوبی داشته باشی

سالی که گذشت را به خاطر اومدن و بودن خیلی ها دوست داشتم

تو یکی از اون آدما بودی سحر بانو :)

سال سختی را گذروندی ...میدونم

سالی قشنگ برای خودت و مامانت آرزو دارم

خوب باشی

ساسان 1392/01/03 ساعت 00:41

سلام "نیم وجبی"...
سال نو مبارک بانو...
ما به یادت هستیما....
برعکس شما....
راستی پول شیرینیها رو بهت ندادم.جوونه تو نه،جوونه خودم،یادم رفته بوود.
خیلی بهت احتیاج دارم،یه عالمه راهنمایی در مورد دانشگاه می خوام....
اینا رو بیخیال.....به یاد ما که نیستی،ولی ما حتی به یاد آلفرد هم هستیم خانم.از طرف من ببوسش....
"نیم وجبی" عزیزم،همیشه در قلبم هستی...

توی تمام دنیا فقط یه ساسان هست که به یه الی میگه "نیم وجبی " و اون الی یهو میپریه به سالگی و سارافون قرمز و کفشهای تق تقی

یادته ساسان؟

میدونم به یادم بودی ...میدونی به یادت بودم

و حتی یاد شیرینی ایی که نخوردم :)

تمام سوالاتت را بفرست توی ایمیل تا تند تند جواب بدم

سخت نباشه ها

آلفرد هم با تمومه لجبازیش سلام میرسونه :)

بهارت مبارک ساسان :)

بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی
بر روزگار حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد، به نکوئی
و این نو همی آید، به شادی


نوروز ت مبارک الی بانو/ بانوی مهرم

من مرده ی این همه شور و شادی ام زهرای مسیحا :)

بر ما قرنی گذشت

سده ای که گذشت مبارک :)

سال نو مبارک الـــــــــــــی عزیز.
برقرار باشی و موفق :)

خوبی مائده؟

بهارت مبارک دختر


خوب باشی

همین....

بهارت زیبا الی جان..
هرجاهستی دلت شاد الی نازنین..

باران میبااااااااااااااااارد امشب

دلم غم دااااااااااااااااارد امشب....

نچ!

نداره

باران که باشه همه چی لبخنده :)

فری 1392/01/05 ساعت 02:16 http://labkhkhand.blogsky.com/

سلام
*بهار زیبات مبارک*

یه بلایی سر وبلاگت اورده بودیا

فک کردم گم شدی

خوبی خانوم دکتر؟؟؟

بهارت مبارک

الی خیلی گلی دختر بوس سفت

راستی اومدی قم یا نه

آخرین پنج شنبه ی سال بود

اومدم

ناراحت نشی ها

یه عالمه قم ه دیگه بدهکارم


خوبی حاج خانوم ؟ :)

سیده 1392/01/05 ساعت 11:49 http://seyyede72.blogfa.com

پیراشکی های دور میدون سی و ۳ پل؟؟اممممممممشکلاتیاش حرف نداره

تبریک ک خودتو دست این تکرار نسپردی...و اینکه میتونستی سالتو مثل دیگران تحویل نکنی...اینجوریم میشه دید...


بهارت مبارک...

مثل دیگرون تحویل نشد...

مثل دیگرون تحویل نمیشه

اصلا هیچیش شبیه دیگرون نیست...

پیراشکی های شکلاتیه دور میدون انقلاب حرف نداره :)

بهارت مبارک :)

تحویلش نمی گیرم وقتی تو نیست ... سال جدید را می گویم...

منتظرم همان حوالی اردی بهشت.

در حیرتم از این همه تعجیل شما

از این همه صبر و طول و تفسیر شما

ما خیر ندیده ایم از سال قدیم

این سال جدید نیز تحویل شما


بهارت مبارک ساناز...

امسال حتما سال خوبی برای توست...شک نکن...

شهریور که نتایج بیاد باید شیرینی بدیا :)

گندم 1392/01/05 ساعت 12:21 http://spcompeng.blogfa.com

سال نوت مبارک ...بانوی مهر

بهارت مبارک گندم گندمزارهای طلایی

happy new year to eli joon

هپی اسپرینگ ستاره

پروردگارا ...آنچه را که طاقت تحملش را نداریم بر ما مقرر مکن .

خدا بیبین ستاره چی میگه

انگار همه ی معشوق ها تصمیم گرفته اند که " بروند"
انگار همه ی عشق ها تصمیم گرفته اند " خاطره " شوند
انگار تنهایی دارد " نقش اول " می شود ....
انگار دنیا دارد تمام می شود ...

انگار که تا بوده همین بوده و تا هست همین هست....

saji 1392/01/06 ساعت 03:39 http://www.randeshode.blogfa.com

خوب بذار بگم بهارت مبارک . اشکالی نداره

نچ!
اشکالی نداره

بوگووووو

بهار تو هم مبارک



عمریست که من به سقف کوتاه خودم

آویخته ام چراغی از آه خودم

بگذار مرا به درد جانکاه خودم

تو راه خودت بگیر و من راه خودم

سیب شود رویتان،سرخ و سپیدوقشنگ/

سبزشود جانتان،سبزوبلندوکمند/

سیرشودکامتان،ازکرم کردگار/

سکه شود کارتان، روزیتان برقرار/


ماهی عمرت بود، پرحرکت پرتلاش/

غم بشودسنجدی، رخت ببندد یواش/


پرزحلاوت شود،چون سمنو زندگی/

غرق سعادت شود،شیوه این بندگی

یاد سفره هفت سین افتادما

چقدر یهو باز نوروز شد برام

مرسی نوشین

ذوق کردیم با اینکه نوروز را دوست نداریم

hani 1392/01/06 ساعت 13:30 http://hanilam.blogfa.com

زود برگرد الی
داشتن یک دختر خوب اتفاقی نیست که تکرار شود
دختر خوبی باش و زود برگرد لطفا

عشق را زنده نگه دار که برمیگردم

پود 1392/01/06 ساعت 15:47 http://www.pud.blogfa.com

سال نوت مبارک.
من از این شیرینی ها میخوام.زود زود

آدرس میدم بخر زود زووود


بهارت مبارک مهندس

در زلزله همه ش یاد " پی " تون بودم

و در هشت بهشت یاد آدمی که یه عالمه باهاش خاطره داره

باسلام و آرزوی توفیق
سعادت و سلامتی قرین زندگی تان

ممنون آقاااااا

و همچنین شما....

سلام دوست عزیزم. وبلاگت فوق العاده ست. اومدنت به وبم بهترین عیدی امسال بود. هم ترانه ی زیبا و هم نوشته هاش...
این دوبیتی که اول باکس نظرات گذاشتی از خودته؟ واقعا زیباست خصوصا بیت اولش
شاد باشی. با افتخار به لینک هام اضافه شدی...

میگفتین گاوی گوسفندی چیزی سر ببریم


گل بارون کردی پرتووووو

براتون نوشتم شعرش از کیه

من فقط شعرم....خیلی وقته از شاعری بازنشسته شدم:(

ممنون بانوووووووووووووووووووووو ممنون

سلام

اومده بودم شعر بخونم اما دانوشته های خوبی خوندم

دختر خوب گل نداشتی تقدیم کنم پس فقط عیدت مبارک

ممنون آقااااااا

بهار شما هم مبارک....

حافظ گشوده ام، و چه زیباست فال تو
حتما قشنگ میشود امسال حال تو
با آن زبان فاخروایرانی اصیل
فرخنده باد روز وشب وماه وسال تو



نوروزتان مبارک خانم

بلبل نگران است و چمن، غمگین است

در بهت درختان، سر گل پایین است

بیهوده مگویید بهارم این است

امروز فقط اول فروردین است!
.
.
.
خوبی کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااوه؟


ممنون شعر

جالب بید
با پست مطلب ((رازها ی موفقیت در زندگی با زنان)) بروز هستیم حتما بخوانید
نظر هم یادتان نرود

الساعه

سلام .سال نو مبارک. امیدوارم سالی پر از موفقیت، پر از مطالب بهترین و پر از خدا داشته باشید

ممنون آقااااا

و سالی پر از بهروزی برای شما....

من فقط عاشق اینم...
حرف قلبتو بدونم ...
الکی بگم جدا شیم ....
تو بزنی با دمپایی تو دهنم...
و سرمو بکوبی به آینه شیشه هاش خورد شه تو صورتم و
بگی زر نزن کصافط دوست دارم و نمیتونم...!!!


_____________________

الی

. . .

خوش به حالی شوما که اینقدر عاشقونه عاشقید

بهههههههههههههههههههههههههله؟؟؟؟

فاطمه 1392/01/08 ساعت 15:41 http://yadegari20.blogfa.com


الی عزیزم
هر جا هستی سالم و سلامت باشی ماه بانــو
سال خوبی داشته باشی ♥ :-*

ممنون فاطمه....

سالی پر از عشق برای شما خانووووووووووم♥

شیدا 1392/01/09 ساعت 16:27 http://sevil59.blogfa.com

[:S004:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد