_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

سحرم کشیده خنجر...که چرا شبم نکُشتَست!

هوالمحبوب:  

خوب شد که تموم شد

خوب شد که این آبان لعنتی تموم شد.

تمومه لحظه های آبان ماه برای من دردبود یعنی اگر بودو فرصتی برای فکر کردن بهش داشتم درد بود.

تمومه لحظه های آبان خودم را مشغول کردم واز صبح تا شب خودم را انداختم توی هزارتا کاروسرم را کلی شلوغ کردم که حتی فرصت فکر کردن به خودم را هم نداشته باشم.آه که این آبان لعنتی منو میکشه!از آبان متنفر بودم، از همون سه شنبه ی 1375 که توی مدرسه  ورزش داشتیم ومن شلوارورزشی باخودم نبرده بودم ومامان اومد کارنامه ی ماهیانه ام را تحویل مدرسه بده وبچه ها گفتند الهام مامانت اومده مدرسه،بدو برودفتر!.از همون سه شنبه ی آخر آبان ماه که وقتی از مدرسه برگشتم پشت در موندم وبی خبر از اینکه تازه زندگیه من داره شروع میشه! 

از آبان متنفرم.حتی با اینکه پره تولده وحتی با اینکه من عاشق تولدم .تولد دلارام قشنگم ،زینب عزیزم،مانیای مهربونم، مانی عزیزو برادرزاده ش علیرضای خوشگله من.سالگرد ازدواج فرزانه ی نازنینم توی هفدهمین روزش که من ومیبره توی یه عالمه خاطره ی قشنگ.....وازدواج مهدی  عموی عزیزم که تموم طول جشن من فقط قربون صدقش میرفتم وهی گریه م میگرفت وذوق میکردم که پسرم داماد شده وپرحس تشکر از خدا که خدایا شکر! 

از آبان متنفر بودم وچه خوب شد که تموم شد.این ماه قهوه ای که هنوز متعجبم از وجودش توی تقویم سال آدمها!توی همین ماه بود که یکی از همین آدمها یادش افتاد خودش بشه وهمون "خود" گند بزنه به تمومه "خودش"!آه که کاش آبان نبود! 

از صبح تاچشم باز میکنم تا خود شب یک سره کارمیکنم ووقتی میرسم خونه بعد از یکی دوساعت حرف وحدیثو بالا منبر رفتن هرشبه میتی کومون وبعد هم دردل با فرنگیس میپرم توی اتاق ویکی دوساعت خودم را توی اینترنت مشغول میکنم.چت میکنم،سرچ میکنم،وبگردی میکنم تا خواب بهم فشار بیاره تا وقتی سرمیذارم روی بالش به سرعت برق خوابم ببره تا مبادا جای خالی تصویر روی دیوار یا تمومه اتفاقای آبان ماه من رو با خودش ببره وبخواد روی اعصابم راه بره.روزها میره ومیره تا میشه آخره هفته ودانشگاه ویکی دوروزی دغدغه ی زندگیم عوض میشه وبعد دوباره برگشت به اصفهان وباز اول هفته وروز از نو روزی ازنو! 

نه نگو روزمره گی!اینها روزمره گی نیست!روزهاش تکراریه ولی من  با اتفاقات جدید تزیینش میکنم.من از تکرار بیزارم......من از تکرار بیزارم....ازاین لبخنده  پژمرده...از این احساس یأسی که.....منواز خاطرت برده..... 

هی ی ی ی ی ی ی!این روزها شدیدا احساس تنهایی میکنم. 

حتی وقتی فرزانه بهم میگه

که دلش واسم تنگ شده و برم پیشش.وقتی میرم پیش نرگس وگوش میدم وتند تند حرف میزنم.وقتی صدیق حرف میزنه ومن گریه م میگیره.وقتی سینا عاشق میشه وکاری نمیتونه بکنه.وقتی رولی دیوونه شده .وقتی تکتم داره مامان میشه ومعلوم نیست کی خوشحاله کی ناراحت! 

وقتی بازاسم "یزد" را میشنوم وپرمیشم از احساسته متناقض!وقتی نفسیه SMS میده که عیدت مبارک ،خیلی نامردی خره دلم واست تنگ شده؟!!!! 

وقتی مانیا میاد دانشگاه ومن ذوق دخترکوچولوش رو میکنم که توی شکمشه وهمین روزا خاله میشیم  و کلی ذوق وشوق راه میندازم واون خجالت میکشه!وقتی هی غر میزنم که گرسنمه وسید پیشنهاد میده بریم کله پاچه بخوریم ومن کیف میکنم.وقتی عموجعفر آهنگ رشتی میخونه وازذوق سرلپاش گل میندازه وواسه چیپس دلش ضعف میره!وقتی دست توی دست دلارام تمومه "سمرقند" را زیرورو میکنیم وهی خاطره میگم وخاطره میگه!وقتی با "خوشبو" بحثم میشه باهاش  ومثلا قهر میکنم.وقتی هاله بعد مدتها زنگ میزنه ودلش هوای منو کرده وباز درددل میکنه ونگرانه ومن میگم بیخیال.  

وقتی قربون صدقه میشنوم و حرص میخورم وتعجب میکنم وهی لجم میگیره وسکوت میکنم! وقتی هانیه دلش آشوبه ومن دلم روشنه وقتی فاطمه حالش بده وعلی عاشق یه آدم ندیده شده ومن کاری نمیتونم بکنم!وقتی رضا، ترکی یادم میده وهی گیج میشم چی به چیه وکی به کیه ویاد نمیگیرم!وقتی میرم روی ترازو ومیبینم 4 کیلو و700 گرم(!!!!) اضافه شدم وخرذوق میشم وسید میگه همش به خاطره همون کله پاچه ست!!!! 

وقتی عمه میگه رنگ موهام قشنگ شده وواسم ذوق میکنه واحسان فقط لبخند میزنه!  

وقتی غرق میشم توی چشمای احسان وکلی سربه سرش میذارم ووقتی فاطمه رو میشونم روپاهام ودفترش رو ورق میزنم وبه به وچه چه میکنم به دستخط قشنگش ووقتی باز غر میزنم به نازی ودرددل میکنم برای فرنگیس .....آه که این روزها با این همه آدمهای خوب، شدیدا احساس تنهایی میکنم...

دلم برای خودم واون روزهایی که نمیدونم چه شکلی بودم تنگ شده.برای خودم که خودم را میفهمید و این روزها گم شده!برای خنده های از ته دل!برای الی!

آبان تموم شدو آذر اومد.همیشه آذر را دوست داشتم.آذر وتمومه آدمهای آذر رو!حتی با اینکه توی همین روزاوهمین ماه بود که بچه ی جناب سرهنگ یادش افتاد باید خره خودش را برونه.حتی با اینکه توی همین روز ه عیدغدیر بود که به جای اینکه درصددبربیاد که علت ناراحتیه یک ماهه ی من چیه، خرسوارشد و لگد زد به تمومه خودش ومنو تمومه روزهای رفته ونیومده!حتی با اینکه........

وای که خاطره ها منو میکشه! 

وای که دلم گرفته!

عیده ودلم گرفته!

میخندم ودلم گرفته!

حرف میزنم ودلم گرفته!

آذر شدو دلم گرفته!

فکر کنم کلا دلم گرفته!!!! 

·       

  پ.ن:

·         1.این روزها شدیدا طرفداره پروپاقرصه موسیقیه کلاسیک شدم و میخوام از زمستون برم سنتور یاد بگیرم البته به طور مخفیانه!توی طول روز حتما باید یه کنسرت کلاسیک ببینم وگرنه  سرحال نمیام.جالبیه قضیه به اینه که بابا هم همینطور!فکر کن،میخواد فاطمه جونم را بفرسته کلاس  ویوولن!!!ما کلا خونوادگی باحالیم!

·       

·          2.توجه کردی این روزا چقدر چت رومها مسخره شدند!؟!یعنی مسخره که شده بود الان تاسف برانگیز شده!(اینو واسه این میگم که این یکی دوماهه گاها یه سر میرم اونجا!دوست دارم برم!به تو چه؟؟؟!!!خودتی ی ی ی ی!)خدایا شکر همه هم یهو بعد asl plz به طرز باورنکردنی عاشق میشند!!!!بعضی ها هم اول عاشق میشند بعد  Asl plz! قابل توجه کسایی که کمبود محبت دارند!

·        حالا یکی میخواد به من بگه میمیری این وسط این آدمها ی منزجر از هویت خودشون را ارشاد نکنی؟!نه خداییش میمیری؟!تصمیم دارم یه بار یه پست درمورده این وقایع بنویسم!من فراموش کارم،یادآوری کنید لطفا!

  

·        حالا یکی میخواد به من بگه میمیری این وسط این آدمها ی منزجر از هویت خودشون را ارشاد نکنی؟!نه خداییش میمیری؟!تصمیم دارم یه بار یه پست درمورده این وقایع بنویسم!من فراموش کارم،یادآوری کنید لطفا!

·       

·        3.راستی عیدتون مبارک باشه ایشالا!مرتضی علی نگهدارتون باشه(کلا آخره تبریک بودها!)

·       

·        .4.حال کردی تغییر حال وهوا رو؟تغییر جو کاملا مشهوده، نه؟؟!کلا  Moodyندیدی بیا خونه ما!!!

·        5. قربون دستت تا دهنت باز این حسن ما رو هم صدا کن بیاد!!!

·       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد