_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

کُلُواْ وَاشْرَبُوا وَلاَ تُسرِفُواْ..و یا اندرمباحث تغذیه ی الی

هوالمحبوب:


نشستم پای سیستم کامپیوتر ودارم پاکسازیش میکنم.قراره تا شب لپ تاپ دار بشم.جونم بالا اومد از بس این چندوقت پیگیری کردم!

احسان دو سه هفته پیش که خواستم خرید کنم گفت تا یکی دو هفته دیگه یکی ازدوستام برام میاره ومن ازش برات میخرم ،فقط دیگه پول دادنش دست تو رو میبوسه وخدا وکیلی مال مردم خوری نکن!

ازم خواست چون سرش شلوغه هرروز بهش یاد آوری کنم که مبادا خرید این لپ تاپ پروژه بشه و بعد هم بایگانی!

منم هرروز صبح اول تا ازخواب بیدار میشدم بهش زنگ میزدم ومیگفتم پس لپ تاپ چی شد وبعد سلام وصبح بخیر وصبحونه وکار وزندگی....

دیشب گفت فردا دیگه باید فرش قرمز واسه ورودش پهن کنیم.صبح که ازخواب بیدار شدم تا زنگ زدم بهش گفت بابا بااااااااااااااااااااااااشه!کچلم کردی.بذار ازخواب بیداربشم میرم دنبالش!

تاظهر دوسه بار سراغ گرفتم واون هم یه ساعت دیگه و نیم ساعت دیگه راه انداخت!

نشستم پای سیستم کامپیوترم ودارم پاکسازیش میکنم.قراره تاشب لپ تاپ داربشم که یهو بهم زنگ میزنه..

- سلام خوبی احسان؟گرفتیش؟

- سلام!لپ تاپ بخوره توسر من!این پفک وچیپس ها که دیروز خریدی اوردیشون کوووش؟هرچی میگردم نیست!

- اونا؟خوردمشون!

- همشون رو؟

-همه شون چیه؟مگه چه قدر بود؟خوب گرسنه م بود.ببخشیدا ناهار وصبحونه نخورده بودما!

- الهام بترکی!همه ش رو خوردی؟بعد هم شب زنگ میزنی میگی یه امروز خواستم باهات غذا بخورم معده م داره ازگرسنگی سوراخ میشه؟

- خوب مگه چه قدر بود خوب؟

- من یه ساعته دارم دنبالش میگردم.هرچی میگردم نیست.نگو همه ش رو....

بعد هم خداحافظی میکنه

دیروز یه عالمه خوراکی خریدم.سه تا چیپس با سه طعم مختلف!یه اسنک دریایی!4تا دونه کیک.یه پفک چی توز طلایی از این بزرگها!20 تا شکلات کاکائویی ها با یه بسته آدامس!

میدونستم اگه احسان ببینه باز غر میزنه که چرا باز از این آشغال پاشغالها خریدی.واسه همین تا ازراه رسیدم بهش گفتم دعوا نکنی ها!

گفت چی کار کردی باز؟

گفتم دی ری ری رین! و کیسه ی خوراکی  رو ازپشت سرم در اوردم!

گفت : تو باز رفتی ....

گفتم : خوب گفتم بخرم با هم بخوریم!

گفت من تا خرخره غذا خوردم خودت بخور!گفتم باهم بخوریم!

هی من حرف زدم وخوردم واون گوش داد و گاها با تلفن حرف میزد.تا اینکه دوستش اومد و من رفتم توی اتاق کار بغلی

اونا نشستند به حرف زدن ومن هم نشستم پای سیستم کامپیوتر وبه خوردن وبه کارهام رسیدن!

ببخشیدا صبحونه نخورده بودم تازه ازوقت ناهار هم داشت میگذشت!

صحبتشون کلی طول کشید و بعد هم ناهار نخورده رفتم کلاس...

الان امروز یهو یادش اومده پس خوراکی ها کو؟!

عجب!

مگه چه قدر بود آیا؟

وا!

نظرات 8 + ارسال نظر
بابک 1390/08/18 ساعت 17:05

لپ تاب چی شد؟ سریال است آیا واقعا؟ قسمت دوم دارد این ماجرا؟:-)
وا؟

To Be Continued.....

سلام الی جون خوبی ؟بهت تبریک میگم بابات باز شدن سد ها و آب اومدن تو زاینده رود بابا وقتی وبلاگتو میخوندم از خنده میمیرم خیلی قشنگه وبلاگت یه سری به وبلاگ ما هم بزن

بنده از استفاده ی مکرر از کلمه ی بابا درشگفت ماندم بسی
که آیا مخاطب شما بابا بود یا باباتون تشریف اوردند یا کلا بابا!؟!

حمید 1390/08/19 ساعت 01:51 http://hamidhaghi.blogsky.com

شکمو

نمیتونی جلو اون شکم وامونده تو بگیری

نوبره والا

ای بابا!
همه هم که گیر دادند به این شیکم وا مونده ما که!



*درصورتیکه نمیبایست در ملا عام قرار بگیره یا زیر کامنتت قید کن و یا بفرست به قسمت تماس با نویسنده.اگرچه ما چیز یواشکی با دوستان نداریم

مخمل 1390/08/19 ساعت 02:05

الی بپکی به قرآن(با لهجه اصفهانی)
چرا تو چاق نمیشی ؟الی تورا خدا این همه میخوری کجا میره؟انگار که قحطی بهت افتاده

BOoOoOoOoM
الی موردنظر ترکید
راحت شدی مخمل؟؟؟؟؟؟
باز تو توی کار خدا دخالت کردی که چرا وچگونه؟
عجب

nin 1390/08/19 ساعت 12:48 http://nin1.blogfa.com

بعد از خواندن این پست دلمان خواست یک سوپر مارکت کنارمان بود

که مثلا همسایتون میشد؟
یا همسایشون میشدید؟
یا ازش خرید میکردید؟
یا فقط کنارتون بود آیا؟

سلام دوست من
چندتامطلبتو خوندم
ازت خوشم اومد
توهم وبلاگمو بخونو نظربده

ممنون ستاره جان مشرقی
یاد دختر مشرقیم افتادم
الهی!

من آخرشم نفهمیدم چی شد....!!!!!لب تاپ چه ربطی به چیپس و پفک داشت؟

ببین
وقتی پا لپ تاپ نشستی چی میچسبه؟
آفرین
چیپس
حالا اگه گفتی با چیپس چی میچسبه؟
لپ تاپ
حالا اگه گفتی کلا چی میچسبه؟
یه پس گردنی به آرتین!
حواست کجاست بچه؟!

سلام.ممنون از اینکه سرزدین وکامنت گذاشتین.
مث اینکه با پیوند زدن زیاد میونه ای ندارین آخه پیونداتون خیلی کمه.
موفق باشی گلم در پناه خدا

من کلا اهل پیوند وپیوند زدن وپیوند خوردن وبپیوندیم وبپیوندید ومیپیوندیم واینا نیستم!
فعلا در مرحله قلمه زدنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد