_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

درد وقــتی رســید و فرمــان داد ... مثل سربـــاز خــوب اطــاعــت کـــن !

هوالمحبوب:

به تـب و لــرز تـلــخ تنهــــایی ، به سکـــــوتـــی که نیســــت عــادت کـــن!

درد وقــتی رســیــد و فـرمــان داد ، مثـل سربـــاز ِخــوب اطــاعــت کـــن !

هرچقدر هم گول زورِ بازو و ممارستت را بخوری آخرش بالاخره خسته میشوی.هرچقدر بیشتر تقلا کنی بیشتر درد میکشی و زخمی تر میشوی.

گلشیفته بود میگفت :"وقتی از قله به پایین پرت شدی نهایتش این است که قرار است سقوط کنی و بمیری،دست و پا زدنت فقط زخمی ترت میکند.اگر قرار باشد نجات پیدا کنی خودش تو را به زمین نرسیده در آغوش میگیرد و اگر قرار باشد که نجات پیدا نکنی بهتر است فقط مغزت متلاشی شود تا اینکه تمام اعضا و جوارحت درب و داغان شود."

گمانم امر به سختی کشیدن است و التماس برای تمام شدنش فقط باعث میشود خودم را سبک کنم و بی جنبگی ام را فریاد!

دیروز بود به پریسا گفتم گور پدر عقلی که خیر سرش زیادی میرسد آن هم فقط در حرف!

عقلمان زیادی میرسد و در حرف زدن و کنار هم چیدن دلایل برای قبول یا عدم قبول یک رفتار و یا یک چیز،بی نهایت قهار ولی خبر مرگمان دلمان به طرفة العینی به همه ی عقل و دلایل و منطقمان می شاشد و خر خود را میراند.

تو نمیتوانی به دلت که بگویی از دیدن فلان کس یا شنیدن فلان چیز نلرزد،حالا هرچقدر هم منطقت شهره ی عام و خاص باشد و حرف زدنت دیگران را انگشت به دهن کند و "خوش به حالت که اینقدر میفهمی" و "همینکه خودت میدونی نصف بیشتر راه رو رفتی" نثارت کنند!

همه را داده ام دست خودش.افسار خرم را چپاندم توی دستش و گفته ام مرا به هر سمت بکشاند به همان سمت میروم.فقط گاهی وسط دعاهایم یواشکی و با صدای آرام "خدایا بی اثر باشد ...!" برایش میخوانم و زود هم غلط کردم و چیز خوردم حواله اش میکنم!

خسته کردن الـــی را دوست ندارم.هرچند به دوست داشتن من هم نیست.و گریه کردن هایش را هم حتی!حتی با اینکه می دانم این هم به اختیار من نیست.حالا هرچقدر هم نرگس بعد از دو سه ساعت حرف زدنِ او و اشک ریختن من بگوید تعجب میکند که این همه اشک را از کجا آورده ام و من فین فین کنان فقط خجالت بکشم و باز گریه کنم!

به این فکر میکنم که کار جدیدم را زیادی دوست دارم این روزها و جدا از ماه اول که اذیت میشدم از رفتارها و گفتارهای خاله زنکی و قضاوت مسخره ی دیگران،این روزهای ِکارم را هم زیادی دوست دارم که در محیطش تاثیرگزار بوده ام نه تاثیر پذیر و اینکه تا رسیدن به آخرش کلی راه مانده و امید به یک عالمه اتفاقات و روزهای خوب.

گمانم همین کفایتم کند که شبهای سنگینم را از خستگی زودتر با خواب به صبح برسانم.

به این فکر میکنم که قرار است فرانسه یاد بگیرم و مقاله نویسی تمرین کنم و به خاطر شنا هم که شده همان چند لحظه ی ماهی شدنم، مغزم را از همه ی فکرها خالی کنم تا تعادلم روی آب حفظ شود.

برای فرداهایم اگر زنده بمانم و امر به ادامه ی این زندگی لعنتی باشد،یک عالمه برنامه دارم و خودم را سپرده ام دست باد و منتظر هیچ چیز و هیچ کسی نیستم.

دلم با تمام آشفتگی و آشوبش آرام است و همه ی زورم را میزنم که دختره خوبی باشم! 

الــی نوشت :

یکـ) علت ننوشتن این روزها:عدم تمایل به دشمن به شاد شدن!

دو) وبلاگمان را بعد از مدتها با سیستم کارت صوتی دار خواندیم و چقدر حظ بردیم از آهنگش!بارانش را که به یاد الی ببلعید،روحم شاد میشود:)

نظرات 17 + ارسال نظر
زهره 1393/08/22 ساعت 16:50

بچم چقده زرنگه همین چند روز پیش بود نوشته بودی دنبال کار می گردی بابا روزی فراوان:)) خوشحالم
یادم یکی بهم گفت کارمو دوست دارم چون سنگینه خستم می کنه شب راحت می خوابم
آخ که این دل بی عقل چه کارایی نمی کنه لعنتی
بوژو.....چقد دلمان خاست که زبان یاد بگیرم اما اجالتا کنکور واجب تره
منتظر باش به دلت بگو همیشه منتظر خوب ترین ها باشه
گلشیفته تونم درست میگه اما اون لحظه های پر از درد جلز ولز ادمم بیشتر میشه بعدن میگه ای کاش کمتر حرص می خوردم و غصه...
یک به جون خودم ما دشمن شما نیستم که با خوندنتون شاد بشیم ما یک عدد دوست هستیم
+هر چقد شما کارت صوتی نداشتید ما حظ وافر برده ایم
زور نزن که به زور دختر خوبی باشی خودت که باشی دختر خوبی هستی
این من هستم با تمام ضعف ها،کمبودها،ناتوانی ها....اگر می توانی مرا همین گونه که هستم بپذیر وگرنه رهایــــــــــــــم کن:)دختر خوب

زرنگ نیست بچه ت زهره!فقط دیر دهن باز میکنه وقتی حرصش در میاد!همین چند روز پیش به خاطر اینکه خسته شده بود بعد از شش هفت ماه بیکاری نوشت دنبال کار میگرده!
کاش یه روز بیاد بگه وقتی رفت سر کار چی شد و چی نشد:)

امروز رفتم ثبت نام،فکر کنم از هفته ی دیگه بوژو موژو حواله ملت کنم :)

گلشیفته ی ما نبود!خدا نصیب نکنه!فقط گلشیفته خالی بود،نرگس ولی میگه خودشیفته :)
حالا هرکی بود و هرچی بود این یک قلم رو راست میگفت :)

دور از جونتون خانوووم.شوما که گل سرسبدین خانوووم.
منظور به شما و خیلی های دیگه نبود.منظور مون اندک ها بود که دشمن یکیش هم خیلیه
به قول نیکولا ما با فریاد خوشبختیمون چشم معاندین رو در میاریم،حتی اگه کوچولو باشه

زهرا 1393/08/23 ساعت 11:40 http://derakoola.blogfa.com

سلا م الی دختر خوبی که شعر شد...
کور بشه چشم دشمنتون که با دیدن سختی های یکی دیگه شاد میشه.
میدونی من هم خسته کردن الی رو دوست ندارم.
چقدر حرفات حرف دل این روزهام بود الی...

خدا به راه راست هدایتمون کنه به حقی پنش تن

خودت چطوری؟

زهرا 1393/08/23 ساعت 12:38 http://derakoola.blogfa.com

من؟
بسیار بسیار خوبم
اون خورشید توی دلم بهم دلگرمی می ده الی عزیزم
ما به راه راست هستیم گاهی وقتا راه راست از ما منحرف میشه والا

خدا رو شکر هم به خاطر خورشید و هم به خاطر راه راستی که منحرف میشه

mamad 1393/08/23 ساعت 13:53 http://jabarotttt.blogfa.com

در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد
رکعت چندم ابروی تو را می خوانم؟

به سمت عطر تو تا قبله‌ها عوض بشوند

و بعد رو به تو قامت که بست ، نیت کــرد

خاتون 1393/08/23 ساعت 23:26 http://dordasttt.blogfa.com/

الی تعطیل اینجا رو ، دختر خوبی باش
همین که مینویسی خیلی خوبه

دست و پنجه دون درد نکنه خاتون

س 1393/08/24 ساعت 12:24 http://youandhe.blogfa.com/

با هر کمالت اندکی آشفتگی خوش است
هرچند عقل کل شده ای بی جنون مباش...
طنز زیر پوستی نوشته های شما را خیلی دوست دارم و برایم جذاب است. آنقدر جذاب که نوشته را از ابتدا تا انتها دوباری می خوانم. کمی هم غبطه می خورم به شما که چقدر سهل و ممتنع می نویسید! چقدر راحت الی را می نویسید!

لطفتون مستدام آقاااااا و نوش روانتون قربان :)

ساره 1393/08/24 ساعت 14:11

آزمودم عقل دور اندیش را
بعد از این دیوانه سازم خویش را .... که چه عالمی دارد !

پ.ن. به کوری چشم دشمن و حسود و بدخواه و ناکس و اینا و اونا ... چه کار خوبی کردی «سکوتت رو شکستی تو ... اگه زود بود اگه دیر بود ... شکستی بغض قلبت رو اگر فریاد شبگیر بود ... برو بشکن سبوی غم جریمه هاش همه با من .... » بعد هم با همین ریتم منصور قِر بیا !

همه‌ی حرفهای توی دلم، فقط این حرفها که گفتم نیست

گاه چندین هزار جمله هنوز، همه‌ی حرف‌های آدم نیست

باورم می‌شود که بسته‌شده، همه‌ی آسمان آبی من

و کسی که تمام من شده بود، باورم می‌شود که -کم‌کم - نیست...

من دلم برات تنگ شده ساره ،میدونی که؟

ساره 1393/08/24 ساعت 14:12

میگم تو این عکسه چه هیکلی به هم زدی الی

میبینی ؟کلن کلی ازش خوشم میاد،کلی دل آدم قرص میشه از بس محکم نگاه میکنه.دقیقن همینجوری شدم اما نه به این خوشگلی

عسل 1393/08/24 ساعت 22:18 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

ما همیشه هم دختر خوبی هستیم
هم سرباز خوبی
هم مرده ی خوبی
هم .....
ما خوب بودن رو خوب بلد شدیم الی .... خوب ...
ما خیلی چیزارو خوب بلد شدیم ....
ما چشم گفتن رو با همه ی قلدری و غرور پر ابهتمون جلوی اون بالایی خوب بلد شدیم ....
ما خوب بلد شدیم بهش لبخند یزنیم و بگیم هرچی تو بگی سرور .....
اما باز اشکامون رو بریزیم تو دامن خودش و در گوشش بگیم تو به روی خودت نیار ... تو همون چشم رو بچسب .....
ما خوب بلد شدیم همه ی همه ی این زندگی نکبتی دوست داشتنی پر درد عاشقانه رو .....
ما ....
اووووف ....

ما حتی بد نبودن رو هم خوب بلدیم

حتی بلد بودن رو هم

تف به این زندگی.(آیکون تف و از این حرفا )

الان بین اون حال خوشی که گفتی این واژه "زندگی لعنتی " چکارست ? ( شکلک اخم و تخم بزار )
:d

آیکون تف و اینا میذارم. اخم و اینا واسه ما نیست

banooYe noOR O AYnE 1393/08/26 ساعت 22:23

keSike ke bayad baShad niSs!!

نیست...

banooYe noOR O AYnE 1393/08/28 ساعت 22:33

Man sedam gerefTe nemitunam sedaT konam khodet begoo nis yani chi?!
nashod bashe!

نیست یعنی متضاد هست،یعنی نقض بودن.یعنی...

هیچ چیزی شبیه دیروز نیست و هیچ چیزی شبیه فردا!
چقدر با همه ی روزمرگیه دنیا در حال سورپریز شدنیم هر روز!

صدایه گرفته ت هم خوبه بانو.صدا کن مرا،باشه؟

+شبا نظامی میخونم،لیلی و مجنون ،خسرو شیرین و آخری که باید میشد و نشده و هی بغض و هی لبخند!تو هم بخون :)

[ بدون نام ] 1393/09/03 ساعت 13:12

سلام الی
خوبی
همه چی اوکی هست؟
سر نمیزنی

همه چی آرووووومه من چقدر خوشحالم

کاش یه جا اسمت رو ثبت میکردی که بدونم دقیقن تو کدوم از اونایی که سر نمیزنم!

محمد 1393/09/11 ساعت 10:54 http://diareeshgh.blogsky.com

لحظه ام پر شده از لذت یا به زنگار غمی آلودست...لیک چون باید این دم گذرد...پس اگر میخندم؛خنده ام بیهودست...واگر میگریم؛گریه ام بی ثمر است.

کلن همه چیزه این دنیا همینه آقااااا

یادش بخیر سربازی....

یادباد آن روزگاران ...یاد باد :)

ساره 1393/10/02 ساعت 12:58

سلام.
من باز برگرشتم
حالا هی من دارم این جمله ها رو می خونم و هی فکر میکنم چقدر این حرف‌ها آشناست... کجا شنیده بودم اینارو!

رسیدنتون بخیر مهندس :)

تا آخرش خونی فهمیدی قبلن خوندی یا وسطاش یا کوجاش ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد